Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meelis Järvela: Reklaamimaastikul on toimunud pööre
„Kui 10–15 aastat tagasi ütles reklaamiagentuur, mida peab tegema, siis üha rohkem kuulatakse täna seda, mida räägivad meediaagentuurid,“ ütleb meediaagentuuri Universal McCann juht Meelis Järvela. Loe intervjuud!
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.